יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות הנקה
הנקה

בלי סינר הנקה, ועם המון תמיכה: הכירו את בית הקפה למניקות

שרלוט פורדי, בת 22 בלבד מאנגליה, הפכה לאמא במרץ 2015, ומאז הרגישה לא בנוח כל פעם שהניקה את בנה בבתי קפה. היא החליטה שהיא רוצה לפתוח בית קפה בו נשים מניקות יוכלו להניק בלי שום חשש וליהנות מסביבה תומכת. החודש, שרלוט הגשימה חלום ופתחה את The Milk Lounge, בית קפה שכזה שכולל גם פעילויות לקטנטנים, הרצאות להורים, חדר הלבשה גדול מספיק כדי להכיל עגלה פלוס ילד או שניים, חדר האכלה גם לילדים שניזונים מבקבוק וגם ליונקים שיש בו שקעים לשאיבה, מאוורר, מוסיקה עם אוזניות, פינת צעצועים ואפילו חדר אמבטיה צמוד.

"כל הורה מכיר את הקשיים בהאכלת ילדם מחוץ לבית בעיר גדולה. גם אם מדובר בהנקה או בבקבוק, קשה למצוא לפעמים את התנאים הנחוצים לכך", מספרת שרלוט.

כמובן, שגם אימהות וגם אבות מוזמנים לבית הקפה. התפריט כולל מגוון רחב של אוכל בריא, כמו גם עוגות תוצרת בית, מחיות (שאפשר להרכיב לבד), עוגיות לזמן ההנקה ומזונות אצבעות, כך שאימהות יכולות גם לאכול תוך כדי הנקה או לשתות תה, קפה ועוד.

האמת, שנראה כי מדובר בבית קפה שהוא בייביפרינדלי, וממש לא בבית קפה שנועד למניקות בלבד, למרות שכך מצטיירת דרך השיווק שלו והמטרה העיקרית שלו. אז האם גם אתן רוצות בית קפה שכזה באזור מגורכן?

תמונה: facebook
תמונה: facebook
תמונה: facebook
תמונה: facebook

 

 

הנקה   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960