יו יו 2018 גדול
[ssba]
בוגבו

בוגבו מציגה: מהדורות מיוחדות לעגלות האהובות

"לחשוב אחרת על עיצוב ולהסתכל מחוץ לתחום שלנו נותן לבוגבו את הייחודיות שלו, וזה מאפשר לנו להביא משהו אחר לשוק – במיוחד עם המהדורות המיוחדות שלנו" (סייטסקה סינמה, מעצבת בחברת בוגבו).

הם עשו את זה עם קרן אנדי וורהול, עם דיזל , מיסוני, בצבעי GREY MELANGE ועוד ועוד – עגלה לא חייבת להיות רק המוצר הפונקציונלי הזה שמתניידים אתו עם תינוק, עגלה היא גם מוצר תרבותי ואפנתי לכל דבר ואם יש חברה שיודעת לעשות את זה כמו שצריך היא בוגבו. שיתופי הפעולה של בוגבו עם מעצבים ומובילי דעת קהל בתחום האופנה הם אחד הדברים, שאנחנו בכל אופן, מחכות להם בקוצר רוח מדי כמה חודשים.

לאחרונה השיקה החברה את הדבר החדש: Bugaboo Cameleon3 Elements – עגלה המעוצבת בהשראת אלמנטים טבעיים, כולה בדים רכים ונעימים במיוחד, בגווני כחול אפור, ובשילוב ידיות במראה עור יוקרתי.

הקמיליון מלכתחילה עוצבה בצורה כזו שהיא all-in-one: פונקציונלית, פשוטה ועם סטייל. כך שמהר מאוד הפכה להיות העגלה המוכרת ביותר. כמובן שהיא כוללת גם אמבטיה וגם טיולון. יש הרבה דברים שהופכים את אותה לעגלה כל כך מוכרת ונחשקת החל ממשקלה – 9 ק"ג בלבד כולל האמבטיה, הנוחות והפשטות שלה לצד השלדה החזקה, היציבה והבטיחותית, האביזרים שלה כמו גגון שמגן על הבייבי כמו שצריך ועד העובדה שהליכה אתה מרגישה כמו נהיגה בג'יפ. וכמובן שהעיצוב שלה הוא משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. מצד אחד היא הכי לא מצועצעת ומאוד פשוטה, ומצד שני היא עשויה מהחומרים הכי איכותיים שיש ומשדרת כל כך הרבה סטייל שלפעמים אפשר לשכוח שזו רק עגלה.

הצבעים של בוגבו תופסים את העין בקלות רבה. לאן שלא תלכו הם יתפסו את תשומת לבכם ברחוב כי מדובר בצבעים חזקים ובעלי נוכחות רבה. גם במהדורה החדשה אי אפשר להתעלם מהם, אבל הפעם יש בהם משהו קצת שונה, ומאחר ומדובר במהדורה מוגבלת, לא תראו הרבה מהם ברחובות.

אז איך הופכים השראות ורעיונות למוצר ממשי? הנה כמה סקיצות של המעצבת, שתכף תראו את התוצר הסופי שלהן:

אפקט ההדרגתיות הוא משהו שרואים בהרבה הקשרים אחרים אבל אף פעם לא על עגלה. וזה באמת עובד על Bugaboo Cameleon3 Elements, המראה העדין והצבעים מציעים איזון וניגודיות מושלמים לגלגלים השחורים הקשים והיציבים שלה. זה הרבה יותר מסגנון, זה מבטא גם את אחד הרעיונות המרכזיים מאחורי העיצוב: איתני הטבע. השיפוע מייצג את האוקיינוס, מתחיל מכחול עמוק ועד לשקוף".

והנה הצצה למהדורה החדשה:

unnamed-3

 

unnamed-1

unnamedunnamed-5

גם העגלה המודולרית והכי מתוחכמת שתפגשו מתחדשת במהדורה חדשה ומוגבלת – Bugaboo Donkey Weekender. בקצרה, מה שהופך את העגלה הזו לכל כך גאונית ומתאימה במיוחד להורים שמתכננים להרחיב את המשפחה בזמן קצר, או להורים לתאומים כמובן, היא העובדה שהעגלה ניתנת לפיצול ועל ידי 3 לחיצות פשוטות ומהירות היא הופכת מעגלת יחיד לעגלה לשניים ולהיפך. ובהרחבה, אתם יכולים לקרוא ממש פה.

unnamed-8

מעבר לפונקציונליות ולנוחות של הדונקי, גם היא בעלת סטייל ברמה אחרת בכלל. היא מגיעה עם תיק יפהפה. שנתחיל בזה שהוא יכול לסחוב עד 22 ק"ג! יותר ממה שמותר להעלות לטיסה, כך שניתן לטייל בחופשיות עם העגלה הזו בכל מקום אפשרי ולסחוב בה את כל הציוד שרק צריך, ואלוהי התינוקות הקטנים יודע כמה צריך. הוא גם ניתן להסרה ולשימוש בנפרד כמובן.

פרט לתיק, גם כאן מדובר בעגלה שהעיצוב שלה הוא חלק מהתחכום שלה. למהדורה החדשה בד בגווני כחול-אפור, גימורים במראה עור ושילוב של תיק יוקרתי ומעוצב. אז למה לבחור בוגבו זה כבר די ברור, אבל מעבר לזה, אם בא לכם עגלה יחודית באמת המהדורות החדשות זמינות כבר בחנויות, וכמובן לא ישארו עוד הרבה, כיאה למהדורות מוגבלות.

"כל צוות העיצוב של בוגבו – שכולל מהנדסי בדים, מעצבים גרפיים וטכנאים – חושב בגדול ובעל המון חופש. חשיבה שונה על עיצוב היא דבר מנחה ומוביל בבוגבו. האופי החופשי שלנו מגיע ישירות ממקס ברנבורג, המעצב הראשי ואחד המייסדים של בוגבו. הוא נותן לנו את החופש למצוא פתרונות יצירתיים".

להשיג: באולם התצוגה של בוגבו, הנביאים 55 רמה"ש טלפון 03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ.

*הכתבה נכתבה בשיתוף בוגבו ישראל. לפרטים נוספים ולרכישה לחצו כאן.

בוגבו   תגיות: בוגבו
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960