יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

אני בחיים לא אשכח את הילד שלי באוטו

זה בטח משפט שלא מעט מאתנו אומרים לעצמנו רגע אחרי שאנחנו שומעים על מקרה נוראי מהסוג הזה. קל לנו לחשוב שלנו זה לא יקרה ואיך לעזאזל מישהו יכול לעשות כזה דבר? halfheardinthestillness הוא בלוג מקסים שמלא בתמונות ובפוסטים מעניינים על עולם ההורות והאימהות. בפוסט שפורסם שם בשבוע האחרון מספרת הכותבת כיצד כמעט שכחה את בנה באוטו אבל במקום להתעסק בשוק (שגם בו היא עוסקת) היא בוחרת לדבר על משהו אחר דווקא.

"האם פעוט או ילדך בגיל הגן יודע איך לצאת מהמכונית כאשר הדלתות סגורות? למה זה לא משהו שאנחנו מדברים עליו? למה זה לא דבר שאנחנו מלמדים את הילדים שלנו, כמו שאנחנו עושים עם תרגילי אש?" כך היא פותחת את הפוסט.

בהמשך היא מספרת כיצד חזרה מהבריכה עם בן הארבע שלה כשהיא בהריון תאומים, היא פתחה לו את הדלת לרווחה כדי שיצא מהמכונית ומיהרה להגיע אל השירותים. גם הילדים הגדולים שלה נכנסו הביתה, אך כעבור עשר דקות הבחינה שהוא לא בבית. הם לא מצאו אותו בבית ואז הם הבינו שהוא במכונית. הדלתות היו סגורות והוא הזיע ובכה בתוך האוטו. "מתברר שכאשר נכנסנו פנימה קודם הוא שכב על רצפת המכונית וחיפש את הצעצוע שלו. אחד הילדים האחרים חשב שהוא כבר יצא החוצה ואז הוא סגר את הדלת. הוא לא הצליח לפתוח את דלתות המכונית, אז הוא נכנס לפאניקה ובכה. איש לא שמע אותו. אני בטוחה שכולם כמוני – חושבים שלעולם לא ישכחו את הילד שלהם במכונית חמה".

"זה יכול לקרות בקלות כזאת. אני מבינה את זה עכשיו. מה אם חשבנו שהוא מנמנם, והוא ממש הוציא את הדלת ונכנס למכונית כדי להשיג משהו, והדלת נסגרה מאחוריו? מישהו בקבוצת ההורות המקומית שלנו הגיב על ההודעה שלי הערב ואמר זה קרה לחבר של בן הארבע לאחרונה. הוא מת. הם מצאו אותו מנסה לפתוח את הדלת כדי לצאת, אבל זה היה מאוחר מדי".

"תודה לאל שזה היה רק ​​עשר דקות. אני לא יכולה להתאושש מזה. הסברתי לילדים הבוגרים שלי כמה מהר ילדים וחיות מחמד יכולים להתחמם יתר על המידה במכונית חמה. וידאתי שהם יודעים לבדוק היטב לפני סגירת דלת מעתה ואילך. מחר אלמד את הילדים שלי איך לפתוח את המכונית מבפנים בעצמם, איך מנעולים עובדים, ואיך לצפור עד שמישהו יבוא לעזור להם אם הם לא יכולים לפתוח את הדלת".

"כמובן שהוא יתרגל את הדברים האלה בזמן שאני יושבת במכונית איתו, אבל אני רוצה להיות בטוחה שהוא יכול לעשות את זה בלי שום עזרה ממני. זה לא דבר שחשבתי עליו קודם – ללמד אותם איך לצאת מהמכונית לבד. אבל זה צריך להיות. זה צריך להיות משהו שילדי הגן לומדים, בדיוק כמו שאנחנו אומרים להם מה לעשות במקרה של שריפה בבית. כמו שיש לנו תרגילי אש, למה לא מלמדים תרגילי מילוט מהאוטו? אנחנו מלמדים אותם איך לשחות, איך לצוף על הגב שלהם אם הם נופלים במים בטעות ואינם יכולים לצאת, אבל אנחנו לא מלמדים אותם איך לצאת מהמכונית".

בסיום הפוסט היא קוראת להורים לקחת רגע ולהסביר לילדים שלהם איך לעשות את הדברים הללו ואולי ככה להציל את חייהם. אז אמנם ההצעה שלה יכולה לעבוד רק על ילדים גדולים יותר, ולא על תינוקות, אבל זה בהחלט גם משהו. קל לנו לחשוב שלנו זה לא יקרה, במקום לעשות זאת בואו ננסה למנוע את זה מראש, להסביר לילדים וללמד אותם איך להגן על עצמם במקרה שכזה.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960