יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

איך בוחרים נעלי צעד ראשון?

מאת: pediped ישראל

כולנו רוצות את הטוב ביותר עבור ילדינו, על זה אין עוררין, ובכל זאת יש צמתים בחיים שכשכמגיעים אליהם, אנחנו לא ממש יודעות אם עשינו בחירה נכונה. מה שהיה טוב פעם, פחות טוב עכשיו, מה שההורים שלנו לא ידעו, אנחנו יודעים עכשיו.

בכל חנות נעליים שנגיע אליה ימליצו לנו על מותג הבית, ואנחנו, איך לומר, יוצאים מבולבלים. אז הלכתי ובדקתי עם רופא ילדים מה חשוב ועל מה לשים דגש בבחירת נעליים ראשונות לתינוק שלי. אחרי שיחה קצרה אתו הבנתי שהנעליים הראשונות חייבות להיות נעליים בריאות. כלומר, נעליים המשוות לרגל את התחושה הקרובה ביותר ל"רגל יחפה": סוליה רכה וגמישה בשילוב עור איכותי המאפשר לרגל לנשום, תחושה של אחיזה ברצפה, ונעל שכמעט לא מרגישים בה. חיפשתי את הנעל שתענה לי על הפרמטרים האלה ותיתן את ההרגשה הקרובה ביותר לרגל יחפה.

כמו ללכת יחפים. נעלי פדיפד. צילום: יח"צ
כמו ללכת יחפים. נעלי פדיפד. צילום: יח"צ

עברתי על הרבה מאוד מותגים, מוכרים יותר ומוכרים פחות, ביקרתי בחנויות לנעלי ילדים, ושאלתי את השאלות הנכונות. עד שמצאתי במקרה את נעלי pediped. מותג די חדש בארץ, אבל מתברר שהוא אחד המובילים בעולם. pediped קיימות כבר 10 שנים, וזוכות באינספור פרסים בכל העולם בפרמטרים של בריאות, איכות, עמידות.

על הדרך הבחנתי בתמונות פאפרצי של סלבס כמו אנג'לינה ג'ולי, שרה ג'סיקה פארקר, ג'יניפר לופז, ג'סיקה אלבה ועוד רבות וטובות מצולמות עם ילדיהם שנועלים נעלי פדיפד, והבנתי שמצאתי את הנעליים הראשונות לתינוק שלי. הראשונות, השניות והשלישיות.

unnamed (3) unnamed (2) unnamed (1)

 

 

 

 

 

 

 

מימין לשמאל: אנג'לינה ג'ולי, היידי קלום וג'יסיקה אלבה. צילום: יח"צ

נכנסתי לאתר החברה בארץ, בחרתי את הדגם שנראה לי, וכשהתקשרתי לשאול שאלה בקשר לצבע, נאמר לי כי אני יכולה להזמין 3 צבעים, ובבית לבחור את זה המתאים לי בשקט ובשלווה ( כל השירות הזה עלה לי 15 ₪ בלבד). הזמנתי, הגיעו אלי שלושה צבעים מהממים, השארתי שניים אצלי, ואת השלישי שלחתי בחזרה.

כעבור 3 שבועות היה לי ביקור במקרה אצל רופא הילדים. על הדרך ביקשתי שיחווה את דעתו על הנעליים שרכשתי, הוא הסתכל ואמר לי שמדובר בנעליים טובות ואיכותיות, ושעשיתי את הבחירה הנכונה. מאז אני ממליצה לכל חברותיי על נעלי pediped. כי כשרואים משהו טוב מיד מזהים אותו.

למידע נוסף על נעלי pediped ולרכישה לחצי כאן

[metaslider id=8483]

*הכתבה נכתבה בשיתוף pediped ישראל.

תוכן מקודם   תגיות: פדיפד
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960