יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

אחרי שהתלוננו על תמונה שלה בפייסבוק, האמא הזו עשתה משהו גאוני

אחרי שמריה קורי שיתפה תמונת הנקה שלה בפייסבוק, היא הופתעה לגלות שחמישה אנשים דיווחו על התמונה כעל פרסום תמונות בעירום. מאחר והתמונה שלה לא עברה על חוקי פייסבוק ולא היתה אלימה משום סיבה, והאמת שאפילו לא חשפה דבר, היא גם לא הוסרה. אבל קורי נשארה זועמת והחליטה להגיב בהתאם.

1

הפעם היא בחרה לפרסם שוב תמונת הנקה אבל בצירוף מחאה קטנה. כך היא פרסמה תמונה בה היא מניקה את את בתה, כשהיא מסתירה אותה עם תמונה של דומנית הלבשת תחתונה.

1

"אז מאחר שתמונת ההנקה שלי שלא האתרה דבר, דווחה כבר 5 פעמים, אני מפרסמת את זה. אני בטוחה שעל התמונה הזו לא תדווחו, כי הרי אתם יכולים לראות תמונה כזו בכל קניו שתכנסו אליו ובכל שלט חוצות ברחוב". היא כתבה בפוסט. "התמונה הזו בסדר כי היא בכל מקום, אבל אמא שמניקה את הילד שלה זה כבר סיפור אחר. זה פשוט אבסורד". היא הוסיפה. "הנקה זה דבר טבעי, בשביל זה החזה שלנו נועד. במדינות אחרות הנקה מתקבלת בברכה בכל מקום. באמריקה לאנשים יש כל כך הרבה דברים שליליים להגיד. אני סיימתי עם השטות הזו".

מובן שהפוסטים של קורי זכו לעשרות אלפי שיתופים ותגובות. כמה ימים אחר כך היא העלתה את התמונה המקסימה הזו, בה היא מניקה את בתה, תוך כדי שבתה הגדולה מאכילה אותה.
2

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
18 דברים שאסור לסבים ולסבתות לעשות
15 דברים לעשות במקום לחפור בפייסבוק
24 משפטים שהורים טריים שונאים לשמוע
7 טיפים לאמא לשניים מתחת לגיל שנתיים
19 דברים שכל אמא מתגעגעת אליהם
7 דברים שהייתי עושה אחרת כאמא טרייה
17 שקרים שספרת לעצמך לפני הלידה
14 דברים שלא מקפידים עליהם בילד השני

 

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960