יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

אחרי שהאמא הזו שאבה חלב, היא גילתה שהוא החליף צבע בזמן שהתינוקת שלה היתה חולה

כמה שלא יחקרו את הנוזל המופלא ביותר של הטבע, עדיין נגלה עוד ועוד קסמים שחלב אם יכול לייצר. ידוע שחלב אם משנה את צבעו לעיתים, כמו הקולסטרום, או צבע אחר שיכול להשתנות לפי מה שהאם אוכלת, ההרכב שלו שמשתנה וכו'. אבל את הדבר הבא אולי לא כולכן יודעות, ואין ספק שמדובר בתגלית מדהימה ביותר.

מתברר שהגוף שלנו יכול לדעת מתי התינוק חולה וזקוק לנוגדנים מוסימים על פי הרוק של שלו. אשלי צ'ייס, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה חלב שאוב בימים בהם התינוקת שלה היתה חולה וחלב שאוב בימים של. ההבדל שהצבע של החלב קיבל הוא פשוט לא יאמן. "למה את עדיין נותנת לבת 7 חודשים לינוק?", "'היא גדולה מדי', 'היא רק משתמשת בך בתוך מוצץ', 'את צריכה לשים אותה במיטה משלה'. ובכן, זאת הסיבה. החלב העליון הוא מלפני שלושה ימים כשאליוט הבריאה ינקה. החלב התחתון הוא מהיום, אחרי שאליוט החולה עם חום ינקה כדי להתנחם כל הלילה", כתבה צ'ייס בעמוד הפייסבוק שלה.

צ'ייס אף פנתה לרופאה בגלל שינוי הצבע, וזו הסבירה לה שזה קרה בגלל שבתה חולה. החלב הפך לשומני יותר ומלא בנוגדנים כדי שאלה יועברו לבתה. כשתינוק חולה יונק מיקראורגניזמים עוברים מהרוק שלו בחזרה לשד. דבר זה זה מעודד את החלב של האם ליצור את הנוגדנים.

תודו שזה אחד הדברים הכי מופלאים שיש.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט