יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

אחרי שלקח לאמא הזו יותר מדי זמן להכין סרטון הריון פשוט, היא עשתה מזה קריירה מצליחה

מכירות את זה שאתן בהריון או כבר אחרי ואז אתן מגלות שמשהו שנורא הייתן צריכות בזמן הזה לא באמת קיים בשוק, אז כל מה שצריך זה שאתן תרימו את הכפפה ותבצעו? אז כזה.

הכירו את יסמין קטיקארן – כבר במהלך הריונה הראשון תיעדה קטיקארן את בטנה ההולכת וגדלה עם תמונה אחת ביום, כדי להכין מהן סרטון הריון מגניב לו קראה, "9 חודשי הריון ב-45 שניות". לאחר ששיתפה את הוידאו גילתה שאימהות רוצות להכין כזה לעצמן ולא תמיד יש להן כוח להשקיע בזה, כך עלה לה הרעיון ליצור אפליקציה שמרכזת במקום אחד הכל ועושה זאת פשוט ביותר, והיא הקימה את האפליקציה Pregmo.

"כשאני יצרתי לעצמי סרטון זה היה מסובך מדי ודרש המון זמן, משהו שרוב האנשים לא רוצים לעשות". היא מספרת בראיונות ברשת. "רציתי לתת לאחרות את היכולת ליצור סרטון כזה ובקלות".


האפליקציה מאפשרת אחסון התמונות במקום אחד ויצירה אוטומטית של סרטונים מהן. המשתמש יכול לבחור את מהירות האנימציה וליצור וידאו בקלות רבה.

במשך יותר מחמש שנים, קטיקארן ובעלה ניסו להביא ילד ללא הצלחה. המסע שלהם, שאותו תיעדה בבלוג שלה, כלל טיפולי פוריות רבים, ורופא אחד אף אמר להם בעבר כי יש להם פחות מאחוז אחד סיכוי להצליח. אבל לפני כמה שנים, היא סוף סוף נכנסה להריון ועכשיו היא בהריון שני. אז מעבר לעובדה שהיא מוכיחה לנו שאם רוצים משהו ממש ממש הוא יכול לקרות, היא גם לגמרי נותנת השראה, ואחלה של אפליקציה שהחסרון היחידי שלה הוא היעדרה בטלפונים של אנאדרואיד.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180