יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות טורים אישיים
טורים אישיים

אבאבא: מכתב פתוח לבן הזוג שנמצא חצי מהזמן בחו"ל

הסצינה בתמונה שלפניכן מתרחשת כל חודש. זה אמור להיות דבר שבשגרה, אבא נוסע, אבא חוזר. לא ברור למה, אבל הרגע הזה גומר אותי כל פעם מחדש – המבט הזה שלה כשאתה פותח את הדלת, והחיוך הגדול הזה שממיס אותי. רצה אליך באהבה ענקית ותמיד מקבלת אותך כאילו רק יצאת שנייה לעבודה וחזרת. אבל האמת היא, שממש לא "רק" יצאת לעבודה וחזרת. זה הרבה יותר ארוך מזה.

כשאני חושבת על זה היא כל פעם עוברת איזשהו תהליך שקורה בתבנית קבועה: יומיים ראשונים מלווים בחפירה מתמשכת של "אבא, אבא", תוך יומיים נופל האסימון וכמו שעון זה נפסק. היא כמעט ולא אומרת את השם שלך במשך שבוע! כמובן שאני מנסה להעסיק אותה בכל דרך אפשרית במהלך היום וממש דואגת שיהיו סביבה אנשים שיעטפו אותה בחום ואהבה (זה הרגע להודות לסבתות). כשהחזרה שלך מתקרבת אנחנו מתחילות בסשן הכנה של: "מיה, מי בא עוד ימיים?" "מי טס במטוס"? יש מצב שהיא בכלל חיה בסרט שאבא שלה טייס ויש לנו טיסות חינם לכל החיים. אולי בגלל זה היא תמיד מקבלת אותך בכזאת הבנה. היא אף פעם לא כועסת וכל כניסה שלך בדלת מלווה ב"אבאבא אבאבא" צוהל! ואני? את האמת? עדיין לא התרגלתי.

85301f42-e594-4874-ba46-b625f3c3bb27

חברות שלי כל הזמן שואלות אותי "מה לא למדת לחיות עם העניין כאילו? זה קורה כבר ים זמן", נדמה לי שברגע שאתרגל למצב כנראה משהו בזוגיות שלנו כבר לא עובד.

אני מתגעגעת אלייך כל הזמן, אתה חסר לי כל יום ואני מחייכת פחות כשאתה איננו, אם לומר את האמת. אבל כמו שאני תמיד אומרת: מירמור זה לא סקסי! ובניסיונות הבלתי פוסקים שלי להיות אדם אופטימי יותר, אני מנסה למצוא נקודות אור בכל דבר. ואז אני שואלת את עצמי: ליהי, איזה דברים שווים יש בלהיות לבד?

אז הנה כמה נקודות חיוביות בכל הסיפור הזה:

1. לישון באלכסון זה די פאן (במיוחד בהריון) וגם יש לי אופציה להתלבש על הכריות שלך.

2. אני חוזרת לגיל 20 ומבלה אצל אמא שלי מלאאאאאא. הרי אין כמו אמא ובכלל, זה מבאס רצח להכין אוכל רק לעצמי ואצל אמא תמיד יש מה לאכול.

3. חייבת להודות שיש גם פחות מה לסדר בבית וכשאתה לא נמצא הבית די מתוקתק. (מתברר שאתה עושה יותר בלגן מהבת שלך).

4. מפנקת את עצמי כל פעם במשהו חדש בתירוץ של: בעלי נסע ובאסה לי אז מגיעה לי איזו שמלה שווה, לא?

5dc77930-969d-4ed9-b594-2559a9b1363f

5. והפלוס הכי גדול הוא שזה די מעלה לי את תחושת העצמי. מזכירה לעצמי שאני יכולה לעשות הכל, גם אם אתה לא פה, לדאוג לילדה , להיות בהריון והכל טוב. וונדרוומן זו אני.

אז אחרי כל ה"בנפיטים" שיוצאים מזה שאתה לא פה, הכי כיף לי שאתה כאן, ישן איתי, מתעורר לצדי ושאנחנו ביחד – מ ש פ ח ה.

מוקדש לכל הנשים שבני הזוג שלהם על הקו. הם אומנם נוסעים אבל תמיד חוזרים.

#אבאיחידומיוחד #איןכמומשפחה #כנסולילבטן

ליהי עטר היא אמא למיה ולעוד נסיכה שבדרך. מטפחת בלוג הריון, אופנה ולייף סטייל שווה במיוחד בשם #כנסולילבטן. ניתן למצוא אותה גם באינסטגרם.

 

טורים אישיים   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960