יו יו 2018 גדול
[ssba]
הורים וילדים

עייפות, טפשת והרבה פיצה: עדי נוימן לא עושה חשבון בהריון

הדוגמנית עדי נוימן חווה את ההיריון בניו יורק ומדווחת ל"הורים וילדים": "ההיריון גורם לי לאכול המון פיצה! האחות כבר הרימה גבה כשהיא שקלה אותי. ווטאבר!"

הדוגמנית עדי נוימן (32) כל כך יפה, שגם תוספת לא קטנה של משקל בהיריון (ושיער קצר ומחמיא) לא פוגמת ביופייה הנדיר. תפסנו אותה לשאלון קצר על אודות ההיריון, החשקים והקמפיין האחרון לבגדי ההיריון של אבישג ארבל.

איך זה להיות רחוק מההורים והמשפחה, בייחוד כשאת לקראת התרחבות המשפחה?
"זה בהחלט שם דברים בפרופורציה. לשמחתי, אמא שלי הספיקה להיות בניו יורק פעמיים במהלך ההיריון שלי ואני גם הייתי פעמיים בישראל, אז היא הייתה חלק מהתהליך. אבל פתאום המחשבה על המרחק היא אחרת, וזה כבר לא רק 'איך זה משפיע עלי'. אני מכירה הרבה אנשים שחזרו לארץ ברגע שהתינוקות מתחילים להיות אנשים, אז נחכה ונראה".


 הכתבה פורסמה במקור במגזין הורים וילדים. לקבלת גיליון היכרות של המגזין לחצו כאןלעמוד הפייסבוק של הורים וילדים לחצו כאן.


איך היה לצלם את הקמפיין למעצבת בגדי ההיריון אבישג ארבל, כשהגוף שלך שונה ממה שאת רגילה כדוגמנית?
"היה ממש כיף! קיבלתי המון מחמאות על התמונות ואנשים ברחוב שמחו לראות צילומי היריון מתרחשים. זה נתן לי הרבה ביטחון לקפץ וללכת עד הסוף עם חוויית הצילומים ובנוסף הגדלתי את ארון הבגדים שלי בבגדי היריון יפים".

יש לך תחושות לא טובות? חשקים לאוכל מסוים?
"המדקר שלי הסביר לי שחשקים לאוכל תמיד תלויים במה שהגוף צריך, למשל, חשק לחמוצים זה מפני שהגוף מחפש דברים שעברו התססה ופרוביוטיקס. אני לקחתי פרוביוטיקס טבעיים מתחילת ההיריון, ובאמת לא היה לי החשק הזה. לעומת זאת, חשק לגלידה זה סידן. אני לא עפה על גלידה, אבל אני חולת פיצה, אז כל החשקים שלי לסידן הגיעו בצורת פיצה. היה שבוע שלם שקמתי כל בוקר מחלומות על טוסט עם מלא גבינה מותכת – ואז אכלתי טוסט עם מלא גבינה מותכת. בסוף השבוע ראיתי באפליקציה שבדיוק העובר בנה את כל העצמות שלו. אז הסידן שלי הגיע ככה".

עדי נוימן. צילום: קארין בר
עדי נוימן. צילום: קארין בר

עוברים עלייך חודשי היריון. עם מה הכי קשה להתמודד?
"בתחילת ההיריון הייתה זו העייפות הפתאומית. לקח לי זמן להתרגל אליה ולעובדה שחייבים להיכנע לה לפחות לחצי שעה. זו לא כמו עייפות רגילה, ובייחוד שבשליש הראשון חשוב להימנע מקפה לחלוטין, גם אם אחרי זה שותים מדי פעם. עכשיו, בשליש האחרון, 'טפשת ההיריון' היא האתגר המרכזי. בשבוע שעבר התקשרתי להזמין קפסולות Illy למכונת הקפה שלי והבחורה אמרה לי 'אינני מצליחה לאתר את חשבונך עם הטלפון שעל המסך, אפשר בבקשה את כתובת המייל שלך?'. 'בהחלט', עניתי ונתתי לה את מספר הטלפון. היא הסבירה לי בסבלנות 'אינני מצליחה עם מספר הטלפון, אפשר לנסות עם כתובת המייל?'. במבוכה רבה הסברתי לה שאני בהיריון ואז נתתי לה את הטלפון שלי פעם שלישית. לפחות בפעם השלישית היא רק צחקה יחד איתי. בעצם אני יודעת שהיא צחקה עליי אבל בואו לא נעשה מזה עניין".

את מקבלת את העלייה במשקל באהבה?
"הייתי מוכנה לכך שהעלייה במשקל תגיע, זה חלק מהעניין. אני עדיין מתעמלת כדי לשמור על פיזיולוגיה בריאה, ובמקום להילחץ מהמשקל, אני נהנית מהאוכל! בבית אני לא נשקלת בכלל ורק אצל הרופא מעדכנים אותי שהכל בסדר, אם כי בשבוע שעבר האחות כבר הרימה גבה כשנעמדתי על המשקל. על זה נאמר 'ווטאבר!', נתמודד עם התוצאות אחר כך".

כתבות נוספות של הורים וילדים:

אז מה אם הילד יחליף את השם?
שיממון אחרי לידה
בלדה לעוזבת קיבוץ
שפה שסועה: כל מה שצריך לדעת

הורים וילדים   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט