יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

להישאר בבית עם ילדים זו לא עבודה?

A post shared by Anna Strode (@bubs2bikinis) on

אנה סטרוד היא אמא לתאומים זהים ובת בדרך, מגדלת את ילדיה בבית, ומתחזקת עמוד אינסטגרם עם 80 אלף עוקבים, בו היא נוהגת לפרסם לא מעט תמונות בהן היא עושה כושר. השבוע פרסמה תמונה שלה עם בניה, אליה מצורף פוסט בו היא מסבירה מדוע להיות אמא שנשארת בבית עם תאומים בני כמעט שנתיים זו עבודה במשרה מלאה, וכמה נמאס לה שיש מי שחושב שלא. בעקבות תגובה שמישהו הגיב אצלה בעמוד, היא החליטה להגיב בחזרה, והנה מה שיש לה להגיד:

"בשבוע שעבר מישהו הגיב אצלי בעמוד תגובה שממש הרגיזה אותי. זה פגע בי ממש עמוק, ובזמן שאני מנסה כמיטב יכולתי להישאר חיובית – זה כאב. זה בעצם להגיד "הלוואי שהייתי צריך להישאר בבית כל היום ולהתעמל עם הילדים שלי, במקום זה אני צריך ללכת לעבודה ולעבוד" עבודה?! אתה חושב שאני לא עובדת?! אתה חושב שאני יושבת בבית כל היום ומסובבת את האגודלים שלי? אתה חושב ששני פעוטות בני שנה ו-10 חודשים רק נותנים לי לעשות תרגילים עם הרגליים למעלה כל היום אחרי שאני מסיימת את אימון הבוקר שלי? אתה חושב שאני כולי מפוצצת אנרגיה בזמן שאני מגדלת חיים בתוכי ובזמן שאני מנסה לעשות כמיטב יכולתי כדי להחזיק מעמד עם שני בנים שמסתובבים סביבי כל היום?

רק שתדעו, אני מתעמלת במשך 20-30 דקות ביום. לפעמים אני עוצרת 20 פעם כדי להביא צעצועים, אוכל, להפסיק משיכת שיער, להפריד כל פעם כשיש ריב על צעצועים, ובימים אחרים אני עוצרת רק ל-2 דקות כי זה פשוט לא קורה באותו יום! בימים אחרים אנחנו עסוקים כל כך או שהבנים פשוט מעוכים ועצבניים (למשל: התמונה הזו מסכמת את זה טוב)", היא ממשיכה.

"אני בהחלט לא מבלה את כל היום שלי בפעילות גופנית. הימים שלי מתישים וכוללים החלפת חיתולים מלוכלכים, התמודדיות עם טנטרומים, משחקי מכוניות ומשאיות, הכנת אוכל שנזרק על הרצפה לפני שהוא בכלל נאכל, הליכה ברחובות כדי לעייף את הילדים לפני שנ"צ, נסיון ללמד שני בני אדם קטנים לחלוק במקום לנשוך, למשוך את השיער, לגרד או לדחוף אחד את השני, דחיפת נדנדות, טיפוס על מתקנים בגני שעשועים כי הם כל כך לא בטוחים, לשיר את האלף בית, לצאת להרפתקאות כדי לשמור על הבוסים שמחים, אה, והאם הזכרתי את הקרב המתמיד של לשחק כשופטת כל היום בין שני קופים חצופים קטנים, שנחשו מה "פשוט לא שיחקו בשימחה ובידרו אחד את השני כל היום!" בשביל הרקורד, תאומים לא עושים את זה! אולי כשהם מבוגרים, כן! אני מקווה כך בכל מקרה. אבל לעת עתה, לא – אני לחלוטין לא יכולה להוריד מהם את העיניים".

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960