פריסטם כתבה בינוני
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

זמן אמבטיה: כל מה שצריך בשביל החוויה המושלמת

שעת הדמדומים הפכה חמקמקה ולפני שהספקנו להגיד ״איך היה בגן?״ השמיים כבר מקבלים גוון כהה. נדמה שכבר בשעה 17:30 כולם צריכים להיות במיטות, מכוסים מנומנמים ורדומים.

הסופר מון כבר חלף מעלינו כלא היה, וכל שנותר לנו זה להלך ברוגע בזמן הטיול עם הבייבי ולדמיין שיש עוד לפחות חצי שעה של אור. הכוכבים יוצאים בשעה מוקדמת ושערורייתית, לשם כך אנחנו מצוידות בכוס קפה מנצנצת ומקוות שהבייבי שיושב לו במנשא לא ינסה לחטוף לנו את המשקה.

היתרון בכל ההחשכה המוקדמת הוא שכבר ניתן לקשר לילדים את מצב השמיים עם השאיפה להתחיל את טקס השינה כמה שיותר ברוגע. לקראת הורדת הילוך נשים באמבטיה שמן אמבט של בלנאום ונשתמש בג'ל הרחצה של מוסטלה המרגיע את העור, קצת משחקים, שלא מעוררים יתר על המידה, ומיד נעטוף אותם במגבת חד קרן.

בתקופה כל כך יבשה ונטולת לחות, נעזור לקטנטנים שלנו עם קרם גוף נעים ומלטף, תוך כדי זמזום שיר אהוב שיבקשו. החדר מהווה את התחנה האחרונה בדרך לחלומות, אז מומלץ לארגן אותו קצת כדי להמשיך באווירה המרגיעה של סיום היום, ולסלק את כל הצעצועים למקומם (או לפחות הצידה).

לקראת הפרידה של המתוקים מהמציאות וצלילה לחלומות נשתקע בספונת שבחדר ונספר להם סיפור אהוב ומשעשע. נזרע מחשבות טובות בזמן שהם מתכרבלים עם השמיכי שלהם או עם המוצץ וכבר מתחילים לשחק עם השיער מרוב עייפות. נוודא שהמיטה מסודרת ונעימה עם המצעים האהובים עלינו ועליהם. נעטוף אותם היטב, נחבק אותם חזק ונפרוש לזמן האיכות שלנו.

בתקווה שלא נחווה יקיצות מצד הילדים, נתמקם לנו אל מול המסך עם העונה החדשה של בנות גילמור בנטפליקס. נפנק את עצמנו ונשמור על העור שלנו מהיובש עם קרם לחות ופיג׳מת כותנה רכה. עם ריח נר דולק וסדרה טובה בטלוויזיה, נשקע גם אנחנו לעולם החלומות המתוקים.

בלנאום בינוני – כתבה 3
תוכן מקודם   תגיות: בלנאום
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט