יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

וונדר וומן: התמונה של גל גדות שכבשה את הרשת

אחרי שילדה את אלמה, בכורתה בת החמש, כולם זכרו לה את הסקיני אתו יצאה מבית החולים. מצחיק, הזוי, מגוחך כמה שחוויה אישית, עצמתית, הכי גדולה בחיים, היא רגע פרטי שלך ושל המשפחה שלך, אבל כשאת כוכבת בסדר גודל כזה, זה הופך כבר לרגע של כולם, ו"כולם" עושים אתו מה שהם רוצים, גם אם זה להתעסק בג'ינס סקיני.

חתיכת שנה עברה על גדות, מכוכבת בינלאומית, היא הפכה לסופר כוכבת בינלאומית עם ה-תפקיד בקריירה שלה – וונדר וומן. חוץ מזה היא גם הפכה אמא לשתיים. מאז, כולם כבר שכחו לה את הסקיני, ובזמן שחשבון האינטסגרם ההוליוודי שלה, מציג שטיחים אדומים, שערי מגזינים, השקות נוצצות, תמונות רומנטיות עם בן זוגה ירון ורסנו, וכמה שפחות חשיפה של בתה, תמונה אחת שפרסמה השבוע הצליחה להפוך אותה לכל אחת מאתנו.

בתמונה נראית גדות ללא איפור עם עיגולי שינה ובסצנה מוכרת כמעט לכל אמא טריה: "לילות ללא שינה, תינוקת בת 3 חודשים עם גזים, והשכמה מוקדמת של בת החמש שלי. יצאתי לגינה כדי לקבל אויר צח עם הקפה שלי שיעזור לי להתעורר ועכשיו אני צופה עם הבת שלי בThe Cat In The Hat. תמיד מדהים אותי כיצד הדברים הפשוטים ביותר הם אלה שמשמחים אותנו הכי הרבה. צולם על ידי החצי הישנוני שלי".


התמונה זכתה ליותר ממליון לייקים באינסטגרם, וכמעט לחצי מיליון בפייסבוק. משהו בתמונה הפשוטה הזו בליווי הטקסט הכל כך אמיתי הזה, גרמו להזדהות רבה עם הכוכבת ולהבנה שזה לא ממש משנה כמה עוקבים יש לך באינסטגרם, כמה תפקידים הוליוודיים כבשת ואיזה סקינית את אחרי לידה. אז גל, לא בטוח שאת וונדר מאמא, או וונדר וומן  או וואנדר וואט אבר – דבר אחד כן בטוח, יש רגעים שכל האימהות חוות ולא משנה מי הן, בנות כמה הן, מה המקצוע שלהן והאם הסקיני עלה עליהן יומיים אחרי הלידה.

והנה קצת מגל גדות הריונית ואחרי לידתה השניה.

3 in 2 in 1 photo. Strike a pose! 🤰🏻💃🏻✌🏼

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180