יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות אופנה וסטיילתגיות
אופנה וסטייל

הפריטים הקטנים שיהפכו כל טיול בעגלה למושלם

קשה להתעלם מהאטרקטיביות של עגלות הבוגבו המאופיינות בעיצוב נקי, מלווה צבעי גגונים עזים ויפים. מלבד הצליל החמוד כשהוגים את שמם, עגלות הבוגבו הן מודולריות ומציעות מגוון של דגמים המתאימים לכל סוג הורה ולכל סוג אזור מגורים.

הסטייל ההולנדי מתבטא בכל שלדה ובד המרכיבים את העגלה, ומשווים לה מראה מתוחכם ולא מתאמץ. ככה שבמקום להישאר בבית, יש עוד מוטיביציה לצאת החוצה לסיבוב בשכונה עם העגלה היפהפיה שלנו.

מאחר שאנו מנסות למקסם כל טיול ולנצל את הזמנים שלנו בצורה הטובה ביותר, אקססוריז שמקלים עלינו את הטיול בעגלה הם פשוט חובה. כזו היא ההברקה החדשה של החברה – מחזיק לסמאטרפון שמיועד לעגלת הבוגבו.

בלוח הזמנים העמוס שלנו, מתקן לטלפון הנייד ימנע מאיתנו לנבור בתיק בצורת ״מצא את המטמון״ או להשאיר את הטלפון בכיס, או חלילה להניח אותו ליד התינוק, כך נוכל להישאר מחוברות או אפילו לשמוע קצת מוסיקה בזמן שאנחנו נהנות בטיול שלנו עם הבייבי. בזמן שאנחנו נהנות מהמוסיקה, הגדול עולה על הבורד ואנחנו משחררות דאגות למהלך הטיול.

למתקן התקנה והסרה פשוטה ומהירה, הוא מאפשר קיפול מהיר של העגלה בעוד המחזיק נשאר תלוי, יש לו גישה נוחה ובטוחה ללא אחיזה בסמארטפון, כולל מעמד עצמאי להנחה על שולחן, בעל מבנה גמיש שמתאים עצמו לכל סוגי הסמארטפון, ניתן לסיבוב של 360 מעלות, יש לו אפשרות לתנוחה אנכית ואופקית ובעל ריפוד להגנה על הסמארטפון.

כמובן שגם האביזרים שחברת בוגבו מציעה שומרים על הקו עיצוב מינימליסטי ולא מעמיסים על העגלה בצורה שתפריע לנראות שלה.

אז כל מה שנשאר לנו זה לארוז כמה חטיפים לילדים בארגונית ולהניח לקטנטן את בקבוק המים שלו במתקן לכוס (שמתפקד גם כמגשית לחטיף ומשחק). אחרי בילוי בגינה נקפל את השמשיה שהגנה על הקטנטנים, נכסה את הפצפון בשמיכה סרוגה ונעימה וניסע לנו הביתה בנחת לקראת טקס השינה.

*הכתבה נכתבה בשיתוף בוגבו ישראל

unnamed-1

אופנה וסטייל   תגיות: בוגבו
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960