יו יו 2018 גדול
[ssba]
אינדקס

אלה סניטקובסקי | מלווה התפתחותית לתינוקות

סדנאות ליווי התפתחותי לאימהות ותינוקות, ליווי והדרכה אישית לאחר לידה מפגשים ואיבחונים פרטניים באזור רעננה

החרצית 6 רעננה

טלפון 054-529-1128

שמי אלה, נשואה ואמא לעדן בת 7 ודויד בן 4. מאז ומתמיד אהבתי תינוקות וילדים, חקרתי את התנהגותם, וכשילדתי את בני, החלטתי להגשים את חלומי – ללמוד ולעבוד עם תינוקות וילדים, ללוות אימהות בדרך החדשה שלהן לעידן האימהות.
ההחלטה הגיעה ממקום מאוד טבעי, עם רצון גדול לעזור, לתמוך, להדריך אימהות והורים. הדברים שחשובים בעיניי להעניק לכל אמא אחרי הלידה זה הקשבה, נתינת כלים להמשך הדרך עם התינוק החדש ותחושת בטחון.
אני מאמינה שהסביבה ההתפתחותית שהתינוק גדל בה, שכוללת במקום הראשון את ההורים, משפיעה בצורה משמעותית על התינוק בתקופה הראשונית לחייו. לכן כל כך חשוב ליצור עבורו את התנאים האופטימליים להתפתחות תקינה.
בסדנאות והדרכות אחרי הלידה אני שמה דגש על חיזוק הביטחון האימהי-ההורי, ומעניקה כלים שיאפשרו לך ולבן זוגך להתנהל עם התינוק ברוגע ובנינוחות.

לאחר שנים רבות של עבודה בתחום ההייטק, העזתי סוף סוף לעזוב והלכתי בעקבות החלום. מאז שאני מכירה את עצמי ומהסיפורים של סבתא ואמא שלי, בתור ילדה תמיד הצעתי לאימהות עם תינוקות לעזור להן עם התינוק, ותמיד נענתי בחיוב. אני זוכרת שנהניתי מאוד לסייע, להרגיע ולטפל בתינוקות.
לאחר הולדת בתי הבכורה הרגשתי חיבור מיידי אליה, ממש מהרגע הראשון. כמובן שחוויתי קשיים בדרך ולא הכל היה ורוד, ההתמודדות היום יומית לא היתה קלה במיוחד, אבל תמיד היה לי את הרצון ללמוד ולדעת יותר על עולם התינוקות. לאחר הולדת בני החלטתי ללמוד את אחד המקצועות הכי מעניינים עבורי- התפתחות תינוקות. מיותר לציין שנהניתי מכל רגע.

היום אני מעבירה את הידע והניסיון שצברתי לאימהות אחרות שרוצות לדעת וללמוד על התינוק שלהן ועל התפתחותו. אני מאמינה שעם הדרכה והכוונה נכונה אוכל לסייע לכל אמא לחוות ולהתחיל את ההתחלה האימהית שלה בדרך קלה יותר, ולהעניק לה בטחון והנאה.

אני מזמינה אותך להתחיל את התקופה הכי ייחודית בחייך ביחד איתי, ליהנות ,להתרגש, ללמוד את התינוק ולהיות נינוחה ורגועה.

באהבה,

אלה.

1. סדנאות חווייתיות בקבוצות קטנות ואינטימיות לאמא ולתינוק. תוכלי להעשיר את הידע שלך על התפתחות תינוקך, איך להקל עליו בתקופת הגזים, איך להתמודד עם בכי וחוסר שקט, איך לבנות סדר יום מאורגן ואיך להעצים את הביטחון שלך כאם. זאת הזדמנות נהדרת להכיר עוד אמהות ולחוות חוויות עם התינוק שלך דרך המגע והתנועה.

2. מפגשים פרטיים עם התינוק והוריו, שבמהלכם ניתנת התייחסות אישית לתינוק ולקשייו, מענה מקצועי וענייני אשר כולל תרגילים המותאמים באופן אישי עבור התינוק ובהתאם לצרכיו.

3. פעילויות של ליווי התפתחותי בגני ילדים, משפחתונים ופעוטונים – הפעלת ילדים תוך דגש על התפתחות מוטורית, חושית, תקשורתית-התנהגותית נכונה.

במפגשים לאחר הלידה, תוכלי לחוות את הדברים באופן אישי ולצאת מחוזקת בידע ובביטחון אימהי. תוכלי לקבל ארגז כלים שיסייע לך בהתנהלות עם תינוקך מהרגע הראשון, וגם עצות ותשובות להתלבטויות שתפגשי במהלך הדרך ובעיקר תחווי הנאה וסיפוק מהדרך לאימהות טבעית.

unnamed (30)

"איזה כיף היה!! אחת החוויות המשמעותיות ביותר שהיו לי בחופשת הלידה. החוג ממש נתן המון כלים להעשיר את הזמן עם הפיצקית שלי ולתרום להתפתחות שלה. נגענו בכל הנושאים הבוערים: שינה, גזים, עידוד שכיבה על הבטן והתהפכות ואפילו איך לבחור מנשא.. אלה מדהימה ומקצועית והכל באווירה נעימה ומרגיעה. בסוף כל שיעור מקבלים סיכום מפורט למייל של כל מה שעשינו שתמיד אפשר לחזור אליו ולהיזכר. מומלץ בחום!" – שירית אמא של דניאל.

"‎את אלה המקסימה הכרתי בסדנה לליווי התפתחותי לגילאי 3-6 חודשים. אלה לימדה אותי הרבה על התינוק שלי ונתנה לי כלים באמצעותם אוכל את ההתפתחות שלו. מעבר לכל זה, אלה מקסימה וקשובה ונתנה עצות בכל התחומים שקשורים לגידול תינוקות. נהננו מאוד! תודה!!!" – נתלי, אמא של עומר.

"‎ממליצה על המקצועיות והחום של אלה! ממש הון אנושי. כל הידע, ההכלה והיד התומכת שכל הורה זקוק לה. כל הורה שפונה אליך זוכה!‎" ליאת, אמא של אלה.

"אלה אחת המדהימות! מקצועית ביותר יש לה גישה לילדים, זמינות סבלנות והמון המון ידע! הסדנאות שלה מאוד נעימות, והקטנה ואני נהנינו בטרוף. מחכה כבר לחופשה הבאה איתך." נועה, אמא של ליאת.

כתבות של אלה סניטקובסקי | מלווה התפתחותית לתינוקות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960

אינדקס חופשת לידה